Aloooow <3

Alow everybody! Jag har skaffat en ny blogg, för att min andra blev lite knasig XD, så här heter jag "aahlmarks"
(heter nästan så i efternamn) och den ska bli myyycket bättre än den förra. Måste kila iväg snart för träning, men skriver mer lite senare ;)

Min da' har varit bra, ingen musiq eftersom vi kollade klart på Anne Franks dagbok. Den slutade sorgligt, två poliser hittade dem och Anne dog av en sjukdom =( BUHU!!
Men mina kompisar e ändåe bara bäst! <3

Amilow har jag alltd kunnat prata med, och du vet allt. Min lilla bosniagirl XD
Ellow min lilla söta bäästis, du är rolig, men ibland e du konstig XD Men du e min tönt =D

Ska ändra lite profilen, utseendet allt! Så nöj er med vad ni får X)

/ D@
Be yourself, cuz' everyone is already taken

Kommentarer
Postat av: Amila

naaw, kan oxå säga allt t dejj! <33

2008-12-09 @ 21:38:20
URL: http://amilaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0